Hamster Playground - Skateboard Game Mode
Valmistaudu Hamster Playground uusimpaan adrenaliinipumppaavaan pelitilaan - esittelemme upouuden ""Rullalautakilpailu"" -pelitilan! On aika hamsterisi tulla rullalautailuilmiöksi. Osallistu kilpailuihin, navigoi erityisesti suunnitelluilla radoilla ja kilpaile kolmen muun hamsterin kanssa tullaksesi voittajaksi ja voittaaksesi palkintoja. ""Rullalautakilpailussa"" hamsterisi ketteryys joutuu lopulliseen testiin. Kilpaile ystäviäsi tai tekoälyvastustajia vastaan, jokainen kilpailu lupaa jännittävän kokemuksen. Paina nappia oikealla hetkellä ja potkaise itsesi voittoon. Yleisön hurraus, tuulen vauhti kun keräät vauhtia, ja ilo ylittää maaliviiva - ""Rullalautakilpailu"" tuo uuden jännitystason Hamster Playground.