Hamster Playground - Royal Hamsters DLC
On aika hieman fantasiaa elämäämme! Royal Hamsters on seuraava DLC-paketti Hamster Playground -pelille - fantastinen annos sisältöä, joka lisää uusia elementtejä peliin. Tällä kertaa on mahdollisuus muuntaa hamsterimme ritareiksi, lohikäärmeiksi, prinsessoiksi tai narreiksi Auta heitä koristelemaan kotinsa linnatyyliin, pukeutumaan uusiin asuihin, jotka muistuttavat kuninkaallisia. Suorita uusia tehtäviä ja opi uusia ammatteja kuin keskiaikaisista tarinoista. Royal Hamsters DLC sisältää: Uusia esineitä, jotka vastaavat keskiaikaisia tarinoita hamsterin kotiin; Asuja, mukaan lukien narri tai lohikäärme Täysin uusia tehtäviä ainutlaatuisine palkintoineen; Uusia töitä hamstereillesi.