Hamster Playground - Ancient Skin Pack
Paljasta menneisyyden mysteerit Ancient Hamster Setin avulla! Koristele hamsterisi majesteettisilla viitoilla, monimutkaisilla päähineillä ja muinaisen viisauden symboleilla. Katso, kuinka hamsterisi muuttuu kuninkaalliseksi hahmoksi, valmiina tutkimaan kauan sitten kadonneiden sivilisaatioiden salaisuuksia. Tämä DLC sisältää valmiin sarjan uusia asuja sekä erillisiä esineitä, joilla hamsterisi voi pukeutua muiden saatavilla olevien elementtien kanssa.