Hamster Playground - Adventure & Style DLC Pack
Paranna Hamster Playground -kokemustasi Adventure & Style DLC -paketilla, joka sisältää kuusi jännittävää laajennuspakettia, jotka lisäävät uusia teemoja, asuja, tehtäviä ja töitä hamstereillesi. Sukella hauskan maailmaan ja anna hamstereidesi tutkia uusia seikkailuja tyylillä! Sisältyvät DLC:t - Spooky Hamster House DLC: Lisää juhliin hieman kauhua! Tämä DLC lisää kummittelevia koristeita, pelottavia asuja ja kammottavia tehtäviä hamstereidesi maailmaan. - Hamster City DLC: On aika ryhtyä töihin! Tuo kaupunkiteemainen sisältö, ammattiasut ja kaupunkiin inspiroituneet tehtävät hamstereillesi. - Kawaii DLC: Domo Arigato, Mr. Hamsta! Omaksu Japanin viehätys aasialaisteemaisilla koristeilla, perinteisillä asuilla ja uusilla tehtävillä loistokkaassa ympäristössä. - Doll House DLC: Jokainen tyttö unelmoi nukkekodista, eikö niin? Muuta hamstereidesi koti nukkekodiksi rockmuusikkoasujen ja hauskojen uusien tehtävien avulla. - Royal Hamsters DLC: On aika hieman fantasiaa! Lisää keskiaikaista taikaa linnateemaisilla esineillä, kuninkaallisilla asuilla, kuten ritareilla ja prinsessoilla, sekä keskiaikaisista tarinoista inspiroituneilla tehtävillä. - Cute Pets DLC: Tunne olosi kuin maatilalla tämän suloisen DLC:n avulla! Esittele maatilateemaisia koristeita, eläinasuja ja maatilaan liittyviä tehtäviä hamstereillesi.