Halo Wars 2: 9 Blitz-pakettia + 1 ilmaiseksi
Valmistaudu Halo Wars 2:n Blitz-tilaan 9 Blitz-paketilla, niin saat 1 ilmaisen bonuspaketin! Tällä Halo Wars 2:n Blitz-tilan aloituspaketilla voi luoda armeijan, avata uusia yksiköitä ja nostaa olemassa olevia kortteja tasoissa. Jokainen paketti sisältää valikoiman Common-luokasta Legendary-luokkaan olevia kortteja.