Halo Wars 2: 40 Blitz-pakettia + 7 ilmaiseksi
Valmistaudu Halo Wars 2:n Blitz-tilaan 40 Blitz-paketilla, niin saat 7 ilmaista bonuspakettia! Tällä Halo Wars 2:n Blitz-tilan aloituspaketilla voi luoda armeijan, avata uusia yksiköitä ja nostaa olemassa olevia kortteja tasoissa. Jokainen paketti sisältää valikoiman Common-luokasta Legendary-luokkaan olevia kortteja.