Halo 5: Guardians – Power Up REQ -paketti
Käytä Halo 5: Guardiansissa saatavilla olevien taistelutehosteiden täyttä kattausta Power Up REQ -paketin avulla! Suunniteltu auttamaan Spartaneita Warzone-simulaatioissa. Active Camo, Damage Boost, Overshield ja Speed Boost Power Upit kääntävät taistelun kulun nopeasti millä tahansa kentällä! Power Up REQ -paketti avaa yhden Power Up -sertifikaatin, mikäli saatavilla, sekä 16 kertakäyttöistä Power Up REQ:ta.