Halloween 2013 -asusetti
Juhlakausi on (kuollut tai) elossa tänä pyhäinpäivänä, asianmukaisessa hengessä! Vietä omat Dead or Alive 5 Last Round Halloween -bileesi kaikkien 28 uuden suloisen ja pirullisen asun myötä! Tämä paketti sisältää yhden asun kaikille hahmoille, Alpha-152:ta, Marie Rosea, Phase 4:ää, Nyotengua, Raidouta ja Honokaa lukuun ottamatta. *Asenna uusin pelipäivitys tämän asun käyttöä varten. *Sinun on ostettava hahmo, ennen kuin voit käyttää tätä asua.