Hail & Ice Skin Pack
Valjasta myrskyn voimat ja kääri aseesi vihollisen veren hyydyttäviin skineihin. Mukana tulee kolme kaikissa peliaseissa käytettävää skiniä. Vapauta kylmäverinen tappajasi Hail & Ice -sisältöpaketilla. Vaatii Sniper Ghost Warrior Contracts 2 -peruspelin.