Hahmon muokkauskuponki: Yksi kuponki
Tällä kupongilla voit muuttaa metsästäjähahmosi ulkonäköä (ja halutessasi myös sukupuolta) tallenustiedoston valintaruudun kautta. Huomaa, että et voi muuttaa metsästäjäsi nimeä tai Palicosi nimeä ja ulkonäköä. Huomautus: - Tämän voi ostaa vain kerran. - Tällä voi muokata yhtä hahmoa yhden kerran. - Voit muokata hahmosi hiuksia, kulmakarvojen väriä, kasvojen karvoitusta, meikkiä ja vaatteita ilman kuponkiakin asuintilasi Item Boxin kautta.