Haastajien loma 2
Vaihtoehtoasuja Ultra Street Fighter IV -peliin. Sisältää uudet loma-asut Jurille, Ibukille, Codylle, Adonille ja T.Hawkille. Käytä näytä uusia vermeitä ja tyrmää vastustajasi tyylillä! *Tämä sisältö on yhteensopivaa vain Ultra Street Fighter IV -pelin kanssa. Ei toimi muissa peleissä.