Haastajien kauhu 2
Vaihtoehtoinen asupaketti Ultra Street Fighter IV -peliin. Sisältää uudet kauhuasut seuraaville hahmoille: Juri, Ibuki, Cody, Adon ja T.Hawk. Saata vastustajat kauhun valtaan ja pelottele ystävät alistumaan!*Tämä sisältö toimii vain Ultra Street Fighter IV -pelissä.