Gunzerker Supremacy -paketti
Tehosta Vault-metsästyskokemustasi tuoreella uudella tyylillä! Tämä paketti sisältää ZerkerBot2000-pään sekä Skin of Steel -ulkoasun Gunzerker-hahmolle. Ne löytyvät hahmonmuokkausvalikosta! Tämä sisältö ei ole osa Season Pass -passia.