Gungrave G.O.R.E - Harry MacDowel DLC
Harry MacDowel on mies, joka aiemmin seurasi Brandon Heatia niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina. Slummien köyhyydessä varttunut Harry liittyi Millennioniin, Big Daddyn perustamaan organisaatioon. Aina vapauttaa ja voimaa ihannoineen Harryn unelma oli nousta johtajaksi, ja hän oli valmis tekemään mitä tahansa tämän unelman eteen. Se johti siihen, että hän murhasi pitkäaikaisen ystävänsä Brandon Heatin (Beyond the Graven). Harry MacDowel on samat arvot kuin Gravella. Hänen ampumanopeutensa on hidas mutta hänen aseensa on voimakkaampi, joten hänen normaalitulituksensa rikkoo kilvet.