Guilt Battle Arena
Pystytkö ratkaisemaan pelin yhdellä ainoalla luodilla? Guilt Battle Arena on hillitön bilepeli 1–4 pelaajalle. Tee sohvalle tilaa kavereillesi, valitse yksi järjettömän söpöistä hahmoista ja väännä kisan volyymi täysille! Haasta kaverisi tai kisaa tekoälyvastustajia vastaan hillittömissä sohvataisteluissa. Jos mielit voittaa, muista poimia luotisi, kun olet ampunut! Ominaisuudet: * 7 leikkisää pelitilaa: Pelaa kuumaa perunaa pommilla tai sieppaa lippu tykeillä. Onnistutko väistelemään voittamattomien kanojen sadetta? * Jopa kuusi pinottavaa pelinmuokkainta pelin höysteeksi: haluatko kokeilla rakettireppua ja muuttaa sitten kaikki näkymättömiksi? Anna mennä! * Nyt mukana botteja. Oletko niin voittamaton, ettei kukaan halua pelata kanssasi? Kokeile, onko sinusta päihittämään nämä maaniset botit! * Hahmovalikoimassa on jopa 63 hullunkurista asuvaihtoehtoa! * Palauta rauha galaksiin kukistamalla Dreadful Judgen loputtomat kätyrijoukot!