Guacamelee! STCE - Kivojen kelmien hahmopaketti
Nyt voit hyödyntää Jaguar Javierin uljasta voimaa, FlameFacen konnamaisia temppuja, X'Tabayn tappavaa taikuutta ja Uay Chivon legendaarisia taitoja, kun El Presidenten tytär ja koko maailma on pelastettava Carlos Calacan kynsistä. Kaikilla neljällä hahmolla on uusia animaatioita ja yksilöllisiä ominaisuuksia, jotka voivat muuttaa koko pelitapasi. Testaa taitosi ja tavoittele uusia saavutuksia -- matkalla saatat löytää myös pääsiäismunan tai pari...