Guacamelee! 2 – Three Enemigos -hahmopaketti
Pidä ystävät lähellä ja Enemigosit vielä lähempänä! Pelastat tällä kolmen iskun hahmopaketilla Mexiversen tyylillä. Pelaa El Muñecolla, hurmaavalla taikurilla, joka tykkää esiintyä. Pukeudu Uay Pekiksi ja nauti Dead Worldin täydestä voimasta. Pelottele vihollisiasi Jaguar Javierin villeillä kissaliikkeillä. Kaikki uudet hahmot sisältävät ainutlaatuisia ominaisuuksia, jotka antavat seikkailullesi tuoreen taktisen käänteen. Hallitse kaikki kolme Enemigosia ja todista se nappaamalla uudet saavutukset!