Guacamelee! 2 – Proving Grounds (Haastetaso)
Saatko tehtyä vaikutuksen jumalaan? Suuri Tiempochtli saattaa kyetä auttamaan sinua... jos saat hänet hereille. Suuntaa Villachulasta Badlandseille ja löydä Proving Groundsin sisäänkäynti. Se on ikivanha temppeli, joka on pyhitetty luchadorien taidoille. Suorita 15 ainutlaatuista haastetta ja todista taitosi, niin sinut päästetään Tiempochtlin pyhään unikammioon. Ansaitse haastemitaleja avataksesi kuusi (tai enemmän?) uutta pelihahmoa, joista jokaisella on erityiset ominaisuutensa: Taistele raivolla ja nuiji vihollisiasi Flame Facena. Pääse huippukuntoon Chamoyana. Pakota vastustajasi alistumaan Coscorronan painiotteilla. Elvistele Rooster Ramirezina. Pohdi olemassaolon luonnetta Uay Cocona. Avaa myös supersalainen asu ansaitsemalla kultamitali kaikissa 15 haasteessa! Saatat myös avata TODELLA supersalaisen uuden asun, jonka on... no, sinun on otettava siitä selvää.