Grumio's Last Trick Bag
Laajenna pelikokemustasi Divinity: Original Sin - Enhanced Editionin uudella virallisella lisäosalla! Last Trick Bag DLC sisältää säkillisen yllätyksiä: - Grumion reppu - Ohjelehtinen - 3 x Grumio's Cotton Candy Dye - 2 x kranaatin rakenneosaa - 1 x Inert Wand Näiden rakenneosien avulla voit luoda seuraavaa: - Scales of Steel -kranaatti - White Dragon wand (Ice Wall -taidolla) Kun tämä DLC-lisäosa on ladattu, sen sisältämät tavarat ilmestyvät inventaarioosi.