Grumio's Forgotten Trick Bag
Laajenna pelikokemustasi Divinity: Original Sin - Enhanced Editionin uudella eksklusiivisella lisäosalla! Forgotten Trick Bag DLC sisältää säkillisen yllätyksiä: - Grumion reppu - Ohjelehtinen - 3 x Grumio's Petrol Brand Dye - 2 x kranaatin rakenneosaa - 1 x Inert Wand Näiden rakenneosien avulla voit luoda seuraavaa: - Breaching Fire -kranaatti - Silver Dragon wand (Teleportation-taidolla) Kun tämä DLC-lisäosa on ladattu, sen sisältämät tavarat ilmestyvät inventaarioosi.