Grim Legends 3: The Dark City
Hyppää armottoman hirviönmetsästäjän saappaisiin kaupungissa, joka kaipaa pelastusta! Kun voimakas taikaesine, joka sitoo toisesta maailmasta tulleen hirvittävän Koshmaarin, varastetaan, lähdet seikkailuun. Se vie Lichtenheimin goottikaupunkiin, jota asuttavat Maskwraithit, demoniolennot, jotka toisesta ulottuvuudesta peräisin oleva voima on turmellut. Vastaa Dark Cityn kutsuun!