Green Soldiers Heroes
Pitkän ja kiihkeän sodan jälkeen. Armeija on luonut koneen, jolla parhaiden sotilaiden ruumiit voidaan elvyttää. Mutta uudistumisprosessissa käytettävien kemikaalien vuoksi sotilaiden iho muuttuu vihreäksi. Tämän seurauksena monet heistä eivät palaa yhteiskuntaan, vaan elävät yksinomaan asepalvelusta varten. Parannettu versio Parannettu grafiikka korkealaatuisena ja sujuvana kuvana 60 fps:n sekuntinopeudella. Ominaisuudet: - Kolmannen persoonan räiskintäpeli - Helppoja ja hauskoja saavutuksia - Suositellaan aloitteleville pelaajille - Ansaitse kolikoita avataksesi aseita ja uusia vaatevärejä - Säädettävä tähtäys - Vaikeusasteeltaan kasvavat tasot Lyö aavikon terroristit.