Graveyard Keeper: Last Journey Edition
Graveyard Keeper on vuoden epätäsmällisin keskiaikainen hautausmaanhallintasimulaattori. Rakenna ja hallitse omaa hautausmaatasi ja etsi samalla kuluja leikkaavia oikoteitä, laajenna toimintaasi viihdetuotantoon noidanpolttofestivaaleilla ja pelottele lähistöllä olevia kyläläisiä käymään kirkossa. Tässä pelissä on kyse kapitalismista, ja sinun täytyy olla valmis tekemään mitä tahansa saadaksesi liiketoimintasi tuottamaan. Kohtaa vaikeita eettisiä valintoja. Haluatko todella käyttää rahaa kunnon hotdog-lihaan, kun ympäriltäsi löytyy niin paljon resursseja? Kerää arvokkaita resursseja ja valmista uusia tuotteita. Tee hautausmaastasi tuottoisa bisnes, kerää arvokkaita resursseja lähiympäristöstäsi ja tutustu maaperän tarjontaan. Muodosta liikekumppanuuksia. Nämä ruumiit eivät tarvitse kaikkea tätä verta, vai mitä? Miksi et myisi sitä jollekulle, joka voi hyödyntää sitä paremmin. Sama koskee ruumiinosia. Tämähän on vain tehokasta kierrättämistä! Tutki salaperäisiä vankityrmiä. Mikään keskiaikainen peli ei olisi täydellinen ilman niitä. Tee tutkimusmatka tuntemattomaan ja löydä uusia hyödyllisiä ainesosia, jotka voivat mahdollisesti myrkyttää ison liudan paikallisia kyläläisiä. Kapitalismia parhaimmillaan.