Gravel Season Pass
Oletko valmis uusiin haasteisiin eri puolilla maailmaa? Äärimmäisiä jääympäristöjä, uusia tapahtumia USA:ssa sekä uusia ajoneuvoluokkia, jotka ovat äärimmäisiä, sotilaallisia tai yksinkertaisesti siistejä! Osta Season Pass -kausikortti ja lataa koko paketti, joka koostuu viidestä premium-laajennussetistä! Uusia ratoja, uusia autoja, uusia ajoneuvoluokkia, uusia ympäristöjä ja UUSIA urajaksoja!