Gravel Free car Ford Bronco
Yksi maastoajamisen historian tärkeimmistä ja pitkäkestoisimmista ajoneuvoista muuttaa ulkonäköään aggressiivisemmaksi. Kilpaile maineikkaalla Ford Broncolla ja pakota kilpailijasi nielemään pölyä!