Gravel Free car BMW X6 Trophy Truck
Euroopan vastaus amerikkalaisten Trophy Truckien ylivoimaisuudelle on tehokas, aerodynaaminen ja nopea ajokki: BMW X6 Trophy Truck. Nyt sillä pääsee ajamaan villeissä kilpailuissa Gravel Channelilla!