Gravel Armored Operation
Gravel-talliin saapuu valikoima armeijan ajokkeja, jotka on muokattu kisoja varten ja varustettu aseilla. Näille erikoisille mutta mahtaville kulkuneuvoille luotiin uusi Off-road Masters -jakso.