Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City sisältää lisäosat The Lost and Damned sekä The Ballad of Gay Tony, eikä sen pelaaminen vaadi alkuperäistä Grand Theft Auto IV -peliä. The Lost and Damned -lisäosassa tutustutaan Liberty Cityyn Johnnyna, joka on pahamaineisen The Lost -prätkäjengin veteraanijäsen. Johnny on luonut The Lostille tilaisuuksia tehdä bisnestä Liberty Cityssä, mutta hänen uskollisuutensa täytyy kuitenkin kuulua selässään kantamalleen tunnukselle ja Billy Greylle, jengin presidentille. Kun Billy palaa vieroituksesta janoten verta ja irstailua, Johnny löytää itsensä keskeltä raakaa jengisotaa, jossa ratkotaan korruption ja väkivallan tahraaman kaupungin herruus. Voiko veljeskunta selviytyä siitä? The Ballad of Gay Tony piikittää Liberty Cityyn yliannoksen aseita, pintakiiltoa ja saastaa. Pelaajat astuvat Luis Lopezin, osa-aikaisen roiston ja legendaarisen yökerhonomistajan, Tony Princen (alias "Gay Tony"), täysipäiväisen avustajan saappaisiin. Heillä on ristiriitaisia velvollisuuksia perhettä ja ystäviä kohtaan, ja aitojen ja teennäisten ihmisten raja on hämärtynyt maailmassa, missä kaikella on hintansa.