Goosebumps: The Game
Kotimatka koulusta on tänään paljon tavallista pelottavampi... Unelias naapurusto on joutunut hirviöhyökkäyksen uhriksi! Ihmissudet väijyvät metsissä, maahiset harhailevat jaloissa ja linnunpelätit heräävät henkiin keskiyöllä. Mutta nämä eivät ole mitä tahansa hirviöitä – ne ovat R.L. Stinen kuuluisia Goosebump-hirviöitä, jotka ovat vapautuneet kirjoistaan ja aikovat aiheuttaa sekasortoa! Sinun on käytettävä älliäsi ympäristön tutkimiseen, vihjeiden selvittämiseen ja hirviöiden päihittämiseen ennen kuin on liian myöhäistä! Selviydy vaelluksesta naapurustossa, selvitä Kuolleen talon mysteerit ja hiivi ostoskeskuksen läpi sulkeutumisajan jälkeen – vasta sitten pystyt kohtaamaan Slappyn ja pysäyttämään hänen kostosuunnitelmansa!