Golf With Your Friends - Legends of Olympus Pack
Kunnioita Gingyn kotimaailman kunniakasta menneisyyttä Legends of Olympus Packilla! Olympos on myyttien, monstereiden, soturien ja sankareiden – sekä aika hyvien golffareiden maa! Tämä pakkaus sisältää seuraavat kosmeettiset esineet pallosi koristelemiseen: gorgoni minotauros korinttilainen kypärä Hermeksen siipihattu olympolainen peruukki kolmisoutu Kharonin lautta Zeuksen vasamat sielupolku olympolainen ruukku Pue pallosi vaikuttavaksi upouuden Legends of Olympus Packin tuotteilla. Tuhansia vuosia kestänyttä kuosia voi varmasti sanoa turvallisesti ikiaikaiseksi, joten kyseessä on aina yhtä tyylikäs ja hirviömäisen hyvä valikoima.