Gods Will Fall - DLC Part 3
Avaa uusia taitoja ja esineitä ja astu mielen solmuun vääntävään kaaoksen maailmaan, jossa panokset muuttuvat alati, ja valmistaudu kohtaamaan aivan ennen kokematon olento. Ylösalaisessa maailmassa, jossa ei tunneta aikaa eikä paikkaa, nukkuu Anord Rith, muinaisen kaaoksen ajan unohtunut valtias. Tämä kolmesta valtavasta jumalmadosta koostuva jumalatar on vaikeasti ennakoitavissa monitahoisten hyökkäystyylinsä ansiosta. Ennen kokematon uusi maailma Kohtaa uusi jumala Anord Rith tämän uudessa, mielen solmuun vääntävässä kotimaailmassa. Kolme uutta esinettä Mead Horn, Life Rune ja Whetstone Kolme uutta taitoa Precision Striker, Strongest Foot Forward ja Anger of the Clans Valley of the Dormant Gods ‑osa 3 on Valley of the Dormant Gods ‑DLC:n viimeinen episodi, joka on automaattisesti saatavilla Gods Will Fall Valiant Editionin omistajille.