Gods Will Fall - DLC Part 2
Soturisi ovat taistelleet urheasti, mutta miekkojen kalske on herättänyt uusia pahuuksia rajojen takaa. Kohtaa uusi uhka DLC-pakkauksessa ”Valley of the Dormant Gods ‑osa 2”, joka on toinen kolmesta Gods Will Fallin DLC-episodista. Tämä Valley of the Dormant Godsin toinen osa kuljettaa sinut terävien kivien täyttämien purppuranpunaisten rotkojen maailmaan, joka on tuskan jumala Gortainhin koti. Tämä jumala muuttuu sitä vahvemmaksi mitä enemmän heikkenet. Urhea ryhmäsi saa vahvistuksekseen uuden sankariluokan, Javelineerin. Tämä kaukotaistelun mestari käyttää lyhyitä keihäitä, joita hän voi heittää ja noutaa tappavan taidokkaasti. Uusi taistelija yhdessä uusien taitojen ja esineiden kanssa auttaa pitämään koston liekin palon kirkkaana sotureidesi rinnoissa. Osan 2 sisältö: Uusi maailma Ankara uusi maailma, joka on uuden tuskan jumala Gortainhin koti. Uusi aseluokka Yksi uusi aseluokka: Javelineer. Kolme uutta esinettä Call Of Morrigan, Lightning Rod ja Spore Powder. Kaksi uutta taitoa Second Chance ja Destroyer. Gods Will Fallin Valiant Editionin omistajat saavat Valley of the Dormant Gods ‑osan 2 automaattisesti käyttöönsä.