Gods Will Fall - DLC Part 1
Jumalten saari on valloitettu – klaanisi sotilaat ovat taistelleet tiensä voittoon ja murtaneet jumalten otteen ihmiskunnasta. Armottomien jumalten rivit saavat kuitenkin vahvistusta, kun uusi pahuus herää DLC-pakkauksessa ”Valley of the Dormant Gods ‑osa 1”, joka on ensimmäinen kolmesta Gods Will Fallin DLC-episodista. Vuorten huipulla olevalla valtaistuimellaan istuva Yaltogguth on seurannut, miten pelottomat soturisi ovat häätäneet hänen toverinsa maan päältä. Lähde kohtaamaan tämä uusi uhka urheiden soturiesi kanssa ja lisää klaaniisi aivan uudenlainen soturi. Nahkaisilla taisteluhansikkailla varustettu Brawler on omiaan niittämään uudet pikkukätyrilaumat, joita klaanisi tulee kohtaamaan. Osan 1 sisältö: – Uusi vuoristomaailma tutkittavaksi ja uusi jumala kukistettavaksi – Yaltogguth, silmien jumala. – Uusi aseluokka: taisteluhansikkailla varustettu Brawler. – Kolme uutta esinettä: Blood Moss, Bone Quake ja War Paint. – Kolme uutta taitoa: Agile Warrior, Momentum of War ja Parry Master. – Warriors' Garb: uusia vaatetusesineitä klaanillesi. Valley of the Dormant Gods ‑osa 1 päivittyy automaattisesti Gods Will Fallin Valiant Editionin omistajien peliin.