God's Trigger
Surmaa vihollisia nopeasti ja tarkasti ylenpalttisessa veren ja räjähdysten näytöksessä. Pelaa yksin tai muiden kanssa, tee päätöksiä sekunnin murto-osassa, väistä luoteja ja käytä aseita sekä kykyjä ollaksesi kursailemattoman väkivaltainen. Kun enkelit ja demonit pistävät hynttyyt yhteen tappaakseen tiensä taivaaseen ja estääkseen maailmanlopun, luodit lentävät ja veri roiskuu. Pelaa yksin tai ystävän kanssa ja tyhjennä huone sekunneissa tappaen vihollisia kunnollisella kattauksella aseita, erikoiskykyjä ja lähitaisteluliikkeitä tässä veren ja räjähdysten näytöksessä!