Gigahertz Visualizer X Outfit for Doombox
Käytyään taas kerran riehumassa Doombox heräsi kahlittuna kirkkaasti valaistusta laboratoriosta. Hän teeskenteli olevansa stand by -tilassa ja kuuli kiivasta keskustelua vangitsijoidensa suunnasta. "Se on edelleen A1:n alaisena, se on vain jotenkin fuusioitunut boomboxin kanssa. Energiasignaali ei ole uniikki, ja sen takia tuhositkin sen labran Shine Cityn eteläosissa." "Meidän oli pakko käyttää tykkiä!! Ei ollut muuta keinoa!" Doombox ei olisi voinut vähempää välittää heistä. Hän räjäytti kahleensa pois ja särki kaiken huoneessa olevan lasin. Säiliöstä, jossa oli merkintä B1, tippui hänen päälleen puoliksi nestemäinen olento. Se oli viimeinen asia, jonka hän muistaa.