GigaBash - Ultraman 4 Characters Pack
Sankarit, yhtykää! Pahikset, nouskaa! Ultraman-lataussisältö lisää peliin 4 uutta pelihahmoa Ultraman-universumista: Ultraman, Ultraman Tiga, Alien Baltan ja Camearra! Jokaisella heistä on omat uniikit liikkeensä ja ikoniset kykynsä, jotka ovat tuttuja tv:stä. Ryhdytkö Ultra-sankariksi vai liitytkö galaktisten pahisten riveihin tuhoamaan maailman? Vai pelaatko GigaBash-lempititaaninasi yhdistäen voimasi Tokusatsu-genren innoittaneiden legendojen kanssa? *Huomautus: Alueellisten rajoitusten ja lisensointisopimusten vuoksi Ultraman 4 Characters Pack -lataussisältö ei ole saatavilla Japanissa ja Manner-Kiinassa.