GigaBash - Mighty DLC: R.O.J.A.K & Balzarr
Tämä DLC lisää peliin R.O.J.A.K:n ja Balzarrin, kaksi alkuperäistä GigaBash-hahmoa ainutlaatuisine kykyineen ja pelityyleineen. Lempinimen ”demonitähti” saanut Balzarr on uusi titaani, joka on rysähtänyt Maahan meteoriittina ulkoavaruudesta. Sen valtava terähäntä halkoo vihollisia helposti, ja ketteränä olentona se pyrähtelee taistelukentällä vauhdikkaasti sinne tänne. Se voi myös ottaa tunnusomaisen saalistaja-asentonsa oman häntänsä päällä tai jonkin rakennuksen kyljessä valmistautuessaan iskemään saaliiseensa uudelleen. Viisi mieltä yhdessä ruumiissa: R.O.J.A.K. on mahtava taistelu-mech, jota koordinoimaton Mighty Warriors ohjaa ihmiskunnan viimeisessä puolustuslinjassa Balzarria vastaan. T-rexin kidallaan se voi rusentaa viholliset hampaillaan, kanuunasaappaillaan potkaista heidät yläilmoihin ja lohikäärmekädellään ampua vihollisia etäältä. Se voi myös laukaista duriopommeja ja paljon muuta. Iskemällä kullakin ruumiinosalla pilotit saavat aikaan yhteisvaikutuksen, joka valjastaa mechin koko potentiaalin. Autatko siis R.O.J.A.K.-tiimiä suojelemaan ihmiskuntaa tältä ulkoavaruuden hyökkääjältä, vai päästätkö kadotuksen valloilleen Maan päällä Balzarrina?