G.I. Joe: Operation Blackout – digitaalinen luksusversio
G.I. Joe ja Cobra ovat palanneet! G.I. Joe: Operation Blackout on ryhmäpohjainen, hahmon takaa esitetty räiskintäpeli, jossa voit pelata Team G.I. Joe- ja Team Cobra -suosikkihahmoillasi. Koe toiminta kummaltakin puolelta, kun autat G.I. Joe ‑järjestöä palauttamaan järjestyksen ja johdat Cobran valloittamaan maailman. Jatka taistelua upouusilla hahmo- ja aseolemuksilla ja hanki rajoitettu pääsy pelin taiteeseen ja musiikkiin! G.I. JOE VS COBRA – Pelaa 12 suosikkihahmollasi molemmilta puolilta, mukaan lukien Snake Eyes, Duke, Roadblock, Storm Shadow, Cobra Commander, Destro ja muita, 4 pelaajan PvP-otteluissa 17 eeppisessä kampanjatarinatehtävässä. Mukana on ääninäyttely yli 20 ikoniselle G.I. Joe -universumin hahmolle. TAISTELUVÄLINEET – Taistele tiimisi puolesta 18 upealla aseella, 36:lla aseen ulkoasulla, 12 vaihtoehtoisella hahmoasulla ja sarjalla ainutlaatuisen tuhovoimaisia ultimate-kykyjä. LEGENDAARINEN SARJA – Hallitse ikonisia G.I. Joe Persuader- ja Cobra H.I.S.S. -tankkeja taistellessasi tutuissa sijainneissa, kuten USS Flagg ja Cobra-päämaja. YHTEISTYÖ JA PVP-MONINPELI – Pelaa kampanjaa yhteistyössä paikallisesti kaverin kanssa tai kilpaile 4 pelaajan paikallisissa PvP-otteluissa 4 moninpelitilassa: lipunryöstö, hyökkäys, kukkulan kuningas ja deatchmatch-areena. Digitaalisen luksusversion sisältö: Klassinen Duke ja klassinen Cobra Commander -hahmopaketti – Kaksi uutta hahmo-olemusta, jotka perustuvat 80-luvun ikoniseen piirrettyyn! Taisteluvarusteet: G.I. Joe- ja Cobra -asepaketti – Sisältää 12 uutta aseolemusta Cobra-kultaisina ja G.I. Joe -kromattuina. Rajoitettu digitaalinen kuvakirja – Pääset tutustumaan ennennäkemättömään taiteeseen, jota käytettiin peliä tehtäessä. Digitaalinen ääniraita – Täysimittaisia musiikkikappaleita pelistä sekä bonuskappaleita 80-luvun piirretystä.