Hanki 9600 Ghost Coin -kolikkoa sekä 2400 Ghost Coin -kolikon bonuksen. Ghost Coin -kolikoilla voi ostaa ajoneuvoja ja ajansäästäjiä sekä muokkauksia hahmoille ja aseisiin.