Ghost Recon Breakpoint: 600 Ghost Coins
Hanki 600 Ghost Coin -kolikkoa. Ghost Coin -kolikoilla voi ostaa ajoneuvoja ja ajansäästäjiä sekä muokkauksia hahmoille ja aseisiin.