Hanki 4800 Ghost Coin -kolikkoa sekä 1000 Ghost Coin -kolikon bonuksen. Ghost Coin -kolikoilla voi ostaa ajoneuvoja ja ajansäästäjiä sekä muokkauksia hahmoille ja aseisiin.