Ghost of a Tale
Ghost of a Tale seuraa urheaa kiertävää laulajahiirtä nimeltään Tilo, joka yrittää paeta Dwindling Heights Keepin tyrmästä ja selvittä tosirakkaansa Merran kohtaloa. Pelkkien eläinten kansoittamaan keskiaikaiseen maailmaan sijoittuva Ghost of a Tale yhdistää klassisten seikkailupelien, toimintaroolipelien ja tutkimispelien elementtejä rikkaaseen ja todella koukuttavaan visuaaliseen tyyliin. Se kertoo eeppisen mutta henkilökohtaisen tarinan. Käytössäsi ovat hiiren hiiviskely-, ketteryys- ja naamioitumistaidot – ja rakkaus musiikkia kohtaan –, kun tutkit Dwindling Heights Keepin torneja ja luolastoja, väistelet sen vaaroja ja paljastat sen salaisuudet. Dwindlight Heights on vaarallinen paikka pienelle hiirelle, eikä Tilo ole juuri mikään taistelija. Juonikkuus ja ketteryys ovat liittolaisiasi, kun kohtaat kaksi kertaa itseäsi suurempia vihollisia. Puhu tapaamillesi hahmoille – saa vihollisia ja liittolaisia – äläkä jätä kiveäkään kääntämättä yrittäessäsi löytää Merran.