Ghost Files: The Face of Guilt (Xbox Version)
Bostonin asukkaat ovat järkyttyneitä hiljattaisten salamyhkäisten murhien johdosta, ja sinulle on annettu tehtäväksi saattaa syyllinen oikeuden eteen niin pian kuin mahdollista. Poliisietsivä Emily Meyerinä sinun on ratkaistava salaperäisen ”Syyllisen” tapaus. Poliisin metodeja käyttäen seuraat epäillyn jälkiä ratkaisten arvoituksia ja keräten sormenjälkiä sekä muita näytteitä rikospaikoilta. Kun tutkimuksesi odottamatta vievät sinut paikkaan elämän ja kuoleman välillä, kohtaat elämäsi suurimman haasteen. Riittävätkö etsiväntaitosi siihen, että selviydyt tuonpuoleisessa? Pystytkö ratkaisemaan tapauksen? Pane itsesi koetukselle aaveiden, synkkien arvoitusten, lukkojen ja mysteerien maailmassa. Hyödynnä meedion apua löytääksesi takaisin elävien maailmaan ja ratkaistaksesi sarjamurhaajan tapauksen.