GGST Season Pass 4
[GGST Season Pass 4 -sisältö] Jännittävä Season Pass sisältää neljä uutta pelattavaa hahmoa, kenttiä ja Season Pass 4:n bonushahmovärejä ladattavana lisäsisältönä peliin Guilty Gear -Strive-. * Huomaa, että GGST Season Pass 4 voidaan ostaa osana pakettia tai erikseen. Ethän osta sitä vahingossa kahdesti. [GGST Season Pass 4 -sisältö] ・neljännen kauden DLC-hahmojen lisävärit ・DLC-hahmo #14 Queen Dizzy ・DLC-hahmo #15 Venom ・DLC-hahmo #16 Unika ・DLC-hahmo #17 Lucy ・DLC-kenttä #7 ・DLC-kenttä #8 ・[Season Pass 4 -ostobonus] neljännen kauden premiumväri * Päätuote on hankittava tämän sisällön käyttämiseksi. Vaatii uusimpien päivitysten lataamisen. * Tätä lisäsisältöä voi käyttää pelin kautta. Voit katsoa lisätietoja ostohistoriasi Palveluluettelosta.