German Audio Pack (ILMAISEKSI)
Nauti DC Universe Onlinesta saksaksi Tämä puhepaketti sisältää lokalisoitua puhetta kaikkeen päätarinan sisältöön sekä episodeihin 1–4. Vain puhe, ei sisällä lokalisoitua tekstiä. German Audio Packin koko on 2,8 Gt. Tämä esine on rajoitettu ostajan tilille, eikä sitä voida jakaa.