Gears of War Ultimate Edition Deluxe Version
Kun olet suorittanut oston, lataa peli napsauttamalla Hallitse-painiketta konsolin tuotetietosivulla. Alkuperäinen virstanpylväs, Gears of War, palaa Xbox Onelle upeasti remasteroituna ja modernisoituna. Sisältää peruspelin, Deluxe-aseskinipaketin ja Aaron Griffin -hahmon monipeliotteluita varten.