Hanki uusia työkaluja ja koristele huoltoasemasi uusiksi. Vaihda seinät, ovet, ikkunat ja siirrä esineitä. Luo omaa taidetta ja päihitä Dennisin taideteokset. Haluatko tehdä muutoksia varastoon tai työpajaan? Nyt voit. Ja paljon, paljon enemmän.