Gas Station Simulator - Airstrip DLC
Autot ovat kivoja, mutta ehkä lentokoneet ovat kivampia? Rakenna tässä sisältöpaketissa pieni lentokenttä huoltoasemallesi ja auta Joeta lentoreittien kanssa.