Gas Guzzlers Extreme
Gas Guzzlers Extreme on hurja, nopea, ääriään myöten aseistettu ja liipaisinherkkä ammuskelupeli isoimmalla vaihteella! Tässä koukuttavassa taisteluajopelissä kyyti saa rystyset valkoisiksi! Tarjolla on koko joukko ajoneuvoja, aseita, päivityksiä, ratabonuksia ja ympäristöjä. Gas Guzzlers Extreme tuo autotaisteluihin jännittävän uuden juonteen lisäämällä mukaan hurjat tiimitaistot. Aloitat tehottomammista ajokeista ja siirryt nopeasti tehokkaampiin malleihin ansaitsemalla rahaa hurjissa kilpa-ajoissa ja areenataisteluissa. Uusia pelitiloja, ratoja ja ajoneuvoja otetaan käyttöön sitä mukaa kuin etenet pelissä. Sen lisäksi, että ajo- ja taistelutaitosi kehittyvät, voit myös muokata ajokkisi klaanisi tyylin mukaan tai tuunata siitä komean menopelin vaivalla ansaitsemillasi rahoilla. Haasteita riittää, sillä zombit ovat ottaneet vallan! Tavallisesti tämä olisi ihmiskunnalle huono uutinen, mutta se ei ole sitä sinulle! Olet valmis tuhoamaan elävien kuolleiden laumat, kun menopelisi on korvia myöten aseistettu ja areena on täynnä power-upeja. Pidä kuitenkin varasi, sillä nämä aivoja jyrsivät kaverit osaavat taistella vastaan ja ovat aseistautuneita. Ja jos ajat liian monen yli, ajokkisi voi joutua verilätäkössä luisuun, joka johtaa väistämättömään herkutteluun... aivoillasi, nimittäin. Gas Guzzlers Extreme pursuaa ainutkertaista huumoria, luonnetta ja ennen muuta sisältöä! Peli sisältää 12 pelitilaa, 42 rataa, 12 areenaa, 8 erilaista ympäristöä, 21 muokattavaa ja päivitettävää autoa, 12 ainutlaatuista asetyyppiä sekä 22 erilaista zombilajia tuhoa ja hävitystä varten!