Gangs of Sherwood
Gangs of Sherwood on Robin Hoodin maailman uusversioon sijoittuva yhteistyö-toimintapeli 1–4 pelaajalle. Viisasten kivien voiman ansiosta Nottinghamin seriffin armeijat ovat entistä vahvempia ja Englannin kansa sorretumpi kuin koskaan... JOHDA KAPINAA Pelaa Robinia, Mariania, munkki Tuckia tai Pikku-Johnia, neljää sankaria, joilla on omanlaisensa, täysin muokattavissa olevat pelityylinsä. Tehtäväsi on etsiä rikkauksia, jotka voit ryöstää ja jakaa köyhille. Matka on täynnä vihollisia Sherwoodin metsästä seriffin lentävään linnaan. Yhdistele sankareidesi erilaisia taistelutyylejä estääksesi tyrannin aikeet ja päihittääksesi vahvistetut supersotilaat, pelottavat sotakoneet ja hirvittävät päävastustajat, joita matkallasi kohtaat. RYÖSTÄ RIKKAILTA ANTAAKSESI KÖYHILLE... JA VARUSTAAKSESI ITSESI! Kasvata mainettasi pelastamalla viattomia ja jakamalla saalistasi kansalle. Näin avaat uusia päivityksiä ja entistä tehokkaampia iskusarjoja. Lopun kullan voit käyttää kauppiaiden luona varusteiden päivittämiseen ja taistelutyyliisi sopivien taitojen muokkaamiseen. YHTEISTYÖTOIMINTAA JOPA NELJÄLLE PELAAJALLE Käytä aina vain parempia iskusarjoja ja tee yhteistyötä muiden ryhmäsi jäsenten kanssa onnistuaksesi parhaissa sarjoissa. Tapaa ystäväsi piilopaikassanne, niin voitte sopia parhaan strategian ennen tehtävää ja kokeilla sitä sitten taistelukentällä.